Despre noi
Rogalski Damaschin în 15 repere care contează






Istoric
Cum am devenit agenția de azi
Drumul de la o mică agenție de PR la marile topuri internaționale ale industriei.


2007
Lansarea agenției de către Eliza Rogalski alături de 5 parteneri, urmată de primii ani de pionierat, primele proiecte de impact și primele premii ca agenție de PR independentă.


2009
Eliza Rogalski este primul jurat român la Cannes Lions, în categoria PR.


2010
Aur la IPRA Golden World Awards pentru campania „Școala de Bani” – BCR.


2011
Trofeu la European Excellence Awards pentru „Victoria 20.20” – Siemens România.


2012 - 2015
Anii de maturitate antreprenorială, acționariatul agenției se consolidează în jurul Elizei Rogalski și al Alinei Damaschin, iar competențele celor două fondatoare se afirmă cu credibilitate. Eliza Rogalski își continuă rolul de Head of Strategy, coordonând competențele clasice de PR – comunicare corporate, crisis management și media relations, în timp ce Alina Damaschin preia rolul Creative Lead dezvoltând noi arii de practică ce permit agenției să se mențină în avangarda acestei profesii în anii ce vor urma.


2013
„Agenția Anului” la Romanian PR Award.


2014
SABRE Awards EMEA (Public Affairs) pentru „Coaliția pentru o Nouă Prevenție” ce a modificat în premieră programul național de vaccinare al României.


2018
„Agenția Anului” la Romanian PR Award.


2019
Premiul Best in Show la SABRE AWARDS EMEA, pentru „Protect her wings!”, o campanie pentru MSD România ce a readus vaccinarea HPV în atenția publicului din România.


2019 - 2020
Singura agenție românească listată în Global Creative Index (PRovoke) (#3 EMEA / #5 global).


2023
Campania de Employer Branding “Din CEZ motive” câștigă două premii la COMMA și un an mai târziu este desemnată cea mai bună campanie de PR din Balcani la SABRE AWARDS.


2024
Lansarea rebrandingului CEZ în Evryo Energy și campania premiată „Turn back time for nature” (IN2 SABRE EMEA, în categoria AI, VR, AR).


2024
Alexandra Radu devine al treilea partener al agenției și preia rolul de Head of Brand Strategy, după ce a fost parte din echipă încă din primii ani de existență, din 2007.


2025
Agenția este recunoscută de PRovoke Media în Top 50 cele mai bune agenții din Europa Continentală.
Echipa
Oameni care comunică cu impact
În spatele fiecărei campanii reușite stă o echipă pasionată, multidisciplinară și mereu conectată la pulsul societății.
Eliza Rogalski
fondator, managing partner,head of corporate reputation
Eliza dă sens reputației prin rigoare, experiență și credința că fiecare brand trebuie să își asume un rol responsabil în societate. De peste două decenii, trece cu naturalețe între jurnalism, PR și advertising, semnând campanii premiate internațional și inspirând generații de profesioniști. Dincolo de agenție, rămâne un susținător activ al cauzelor sociale și al comunității civice, convinsă că reputația se construiește la intersecția dintre valori și fapte.
Focus:
- Strategie de comunicare corporate & reputație.
- Relații publice & advocacy.
- Campanii media.
- Leadership de brand & management de criză.
Alina Damaschin
Co-fondator, Managing Partner, Creative Leader
Alina gestionează cu claritate complexitatea și abordează comunicarea multidisciplinar, pentru a aduce brandurile aproape de oameni și a le menține relevante. Cu peste 20 de ani de experiență în PR, advertising și digital, a coordonat procese și momente-cheie din viața unor branduri românești și internaționale - de la lansare la rebranding, de la repoziționare până la vânzare. În afara agenției, Alina explorează teme din sfera științelor cognitive.
Focus:
- Strategii de campanie - de la insight la măsurători.
- Idei earned-first & execuții de craft.
- Tehnologii noi.
- CSR și sustenabilitate.
Alexandra Radu
Partener, Head of Brand Strategy
Alexandra consideră că un brand nu se construiește doar din campanii, ci din implicarea în temele care sunt autentic importante pentru oameni. Crede că strategia aduce claritate și consistență, atunci când îmbină analize de piață cu intuiții și observații despre ceea ce contează pentru consumatori.
Cu fiecare proiect, reușește să transforme datele în direcții creative și să aducă brandurile mai aproape de comunitățile lor.
Focus:
- Strategie de brand.
- Coordonarea campaniilor de brand.
- Relații cu consumatorii & influenceri.
- Cercetare de piață.
Premiile noastre



Misiune și Valori
Principiile în care credem ne ghidează munca în fiecare zi

Încredere
Este în centrul parteneriatelor noastre și punctul de pornire al oricărui drum spre impact real. În echipă și în relația cu clienții, încrederea e un pilon puternic.

Colaborare
Munca în echipă este baza proiectelor noastre: agenția, clienții și partenerii lucrează mereu împreună. Imaginația găsește astfel mai mult spațiu să se exprime.

Empatie
În comunicare este esențial să te pui în locul celorlalți. Să înțelegem emoțiile și experiențele oamenilor este modul în care ideile noastre ajung la oameni.

Curaj
Ne provoacă să ieșim din zona de confort și să dezvoltăm idei care captează atenția oamenilor.

Curiozitate
Este forța din spatele imaginației. Ne motivează să învățăm și să explorăm, privind mereu lumea din unghiuri noi și dezvoltând perspective care surprind.

Rogalski Damaschin, Partener PROI Worldwide în România
Peste 90 de agenții de comunicare din 65 de țări lucrează împreună îmbinând know-how local pentru rezultate globale. Este parteneriatul care ne oferă oportunitatea de a implementa și coordona campanii în regiunile EMEA, APAC și America de Nord și de Sud.