Rogalski Damaschin în topul celor mai bune 50 de agenții de PR din Europa Continentală

Rogalski Damaschin în top 50 PRovoke Media. Singura agenție de PR independentă din România din top. Află criteriile de selecție. Descoperă campanii cu impact.

linkedinlinkedinlinkedinlinkedin

Blog

Rogalski Damaschin în topul celor mai bune 50 de agenții de PR din Europa Continentală

  • Agenția Rogalski Damaschin, una dintre cele mai bune 50 de agenții de PR din Europa Continentală.
  • Rogalski Damaschin este singura agenție de relații publice independentă din România din topul PRovoke Media.
  • PRovoke Media descrie Rogalski Damaschin ca fiind „una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România”.

Rogalski Damaschin este singura agenție de PR independentă din România nominalizată în clasament, alături de grupuri mari internaționale și firme independente locale.  

Criteriile de selecție pentru agențiile de relații publice din topul PRovoke Media

PRovoke Media a alcătuit clasamentul celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală pe baza evaluărilor echipei sale editoriale, a discuțiilor cu leadership-ul agențiilor de PR și cu clienții acestora.

„Listele sunt bazate exclusiv pe merit și selectăm doar acele firme care și-au câștigat o reputație solidă pe baza unuia sau mai multora dintre criteriile-cheie”, a explicat Paul Holmes, fondator și CEO al PRovoke Media.

Cele cinci criterii-cheie sunt:

  • creștere rapidă și performanță financiară
  • istoric de activitate excepțională
  • cultură remarcabilă la locul de muncă
  • leadership în gândire și dezvoltarea de noi cunoștințe
  • inovare în utilizarea instrumentelor profesionale

Rogalski Damaschin. Campanii de PR cu impact și parteneriate de lungă durată

PRovoke Media descrie Rogalski Damaschin ca fiind „una dintre cele mai importante agenții de comunicare din România”, cu o cultură bazată pe colaborare, încredere și creativitate. Agenția de PR are relații de lungă durată cu clienții, unele parteneriate desfășurându-se de peste un deceniu.

„Anul trecut, agenția a lansat campanii cu impact, precum inițiativa «Fashion Forward» pentru Huawei, care a obținut recunoaștere pentru execuția sa inovatoare. În plus, agenția a dezvoltat prima campanie de employer branding în sectorul energetic pentru Evryo, demonstrându-și capacitatea de a atrage publicul în mod eficient”, precizează reprezentanții PRovoke Media.  

Aceștia menționează și că agenția de PR Rogalski Damaschin „a dezvoltat Insight Lab, un instrument prin care a lansat un raport anual dedicat crizelor, demonstrând angajamentul său față de strategiile de comunicare bazate pe date”.

Topul celor mai bune 50 de agenții de PR din Europa Continentală confirmă și performanțele rețelei globale de agenții independente PROI Worldwide, din care face parte și Rogalski Damaschin.

În total opt agenții din cadrul rețelei sunt recunoscute în acest clasament, celelalte șapte agenții de PR nominalizate fiind:

  • Atrevia
  • Ewing
  • FischerAppelt
  • 24/7
  • Finn Partners
  • Seesame
  • Whyte

Zece dintre cele mai bune 50 de agenții de relații publice din Europa Continentală vor fi selectate ca fiind „cele mai bune dintre cele mai bune” și vor primi trofeele Agency of the Year în cadrul ceremoniei de premiere EMEA, care va avea loc la Londra, la începutul lunii aprilie.  

Rogalski Damaschin, nominalizări la SABRE AWARDS EMEA 2025

Rogalski Damaschin este nominalizată, în acest an, cu trei campanii pentru trei clienți diferiți la SABRE AWARDS EMEA. Este vorba despre:

  • proiectul Huawei Pura 70 Series, a #FashionForwardSymbol — Huawei Romania, la categoria SABRE Award for Superior Achievement in Research and Planning
  • proiectul de CSR „The Voice of Nature” — Evryo, la categoria Corporate Philanthropy and Fund-Raising
  • „Pluxee: making work a place to belong to” — Pluxee Romania, Ipsos Romania, Future Station, la categoria Branded Journalism

Despre PRovoke Media

PRovoke Media a fost fondată sub numele de Holmes Report în anul 2000 de către Paul Holmes, fondator și președinte, cu peste trei decenii de experiență în evaluarea domeniului relațiilor publice, precum și în consultanța acordată atât firmelor de PR, cât și clienților acestora.

PRovoke Media oferă cele mai sofisticate analize și rapoarte despre tendințele și provocările din domeniul relațiilor publice si are o prezență globală extinsă prin evenimentele și premiile pe care le organizează.

Ce înseamnă includerea în topul PRovoke Media?

Includerea Rogalski Damaschin în topul PRovoke Media reprezintă o recunoaștere la nivel internațional a performanțelor agenției, pe baza meritului și a criteriilor de excelență în comunicare.

Despre Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în industriile de energie, tehnologie, industria auto, servicii financiar bancare, industria farmaceutică, dezvoltare urbană, construcții, cultură sau motivarea forței de muncă.

Agenția este membră a PROI Worldwide și a fost clasată în anul 2020 pe locul 3 în topul celor mai creative agenții de comunicare din EMEA (dupa numărul de angajați).

Imaginație pentru rezultate   

Viziunea agenției este de a ajunge la rezultate pentru clienții săi prin puterea imaginației. Contextul plin de schimbări și provocări forțează mediul de business să răspundă prin modalități care sunt în linie cu obiectivele de creștere, dar și cu așteptările publice.

Prin exercițiul imaginației, agenția descoperă perspective de comunicare care explorează semnificații noi, cu rolul de a ajunge la rezultate concrete, măsurabile și relevante pentru business. Agenția își susține manifestul “imaginație pentru rezultate” printr-o cultură a curiozității, a curajului și empatiei, a colaborării și încrederii reciproce.  

Distribuie acest articol

linkedinlinkedinlinkedinlinkedin