Smartphone Premiumness Redefinit: cum seria HUAWEI Pura 70 îmbină stilul cu capabilitățile peste medie ale unui set-up de camere de ultimă generație

Smartphone Premiumness Redefinit: cum seria HUAWEI Pura 70 îmbină stilul cu capabilitățile peste medie ale unui set-up de camere de ultimă generație

Luna mai 2024 a venit cu o serie de noutăți importante în portofoliul HUAWEI CBG România, iar locul întâi în top a fost ocupat de un camera phone premium, HUAWEI Pura 70 Ultra, vârful de gamă al seriei Pura 70. 

Adiția seriei Pura 70 la portofoliul companiei de tehnologie a avut o miză importantă: să reitereze poziția de top a HUAWEI pe piața de smartphones și să genereze overall awareness pentru categoria smartphones din portofoliul gigantului tech.  

Obiectivele sunt ușor de formulat, dar nu atât de ușor de atins într-o piață aglomerată, unde lansările se succed cu viteza unui blitz, iar produsul are un dezavantaj competitiv generat de accesibilitatea la serviciile Google mediată de aplicații suplimentare și un procesor cu capabilități limitate la 4G în Europa, standardul în industie fiind deja 5G.  

HUAWEI Pura 70, un statement de brand FASHION FORWARD  

Conceptul FASHION FORWARD este promisiunea HUAWEI de a oferi consumatorilor produse cu design premium, în acord cu cele mai noi tendințe fashion, alături de performanță tehnică, pe toate deviceurile semnate de producătorul chinez, iar seria Pura 70 nu face excepție.  

Cu o estetică modernă și inovatoare, care exprimă o filosofie premium, minimalistă și pură, cele trei modele ale seriei, Pura 70, Pura 70 Pro și Pura 70 Ultra, se diferențiază de competiție prin set-up-ul de camere cu capabilități peste medie, de formă triunghiulară. 

Pornind de la această caracteristică unică, triunghiul devine elementul în jurul căruia pivotează întreaga campanie.   

Teasing 

Guerrilla Marketing 

 

HUAWEI a lansat în urmă cu 12 ani primul smartphone din Seria HUAWEI P. Seriile HUAWEI P au dezvoltat în mod constant granițele imagisticii pe mobil și designul telefoanelor. Odată cu numărul 70, P s-a transformat în Pura, concept care celebrează dorința de exprimare creativă și aduce la un loc moda și tehnologia.   

 

Componenta de teasing a campaniei a inclus un element de guerrilla marketing care să obișnuiască tech media și comunitățile acestora cu noul nume și pronunția lui, PU-RA, cu accent pe ultima silabă, și totodată să crească interesul și curiozitatea pentru seria a cărei lansare oficială se apropia. 

Jurnaliști și KOLs tech au fost încurajați să distribuie pe canalele proprii de social media o serie de meme care subliniau pronunția corectă a numelui. Totodată, a fost distribuit către presă un comunicat care anunța disponibilitatea seriei HUAWEI Pura 70 pentru precomanda pe HUAWEI Store.  

 Product Preview 

Pentru presa tech a fost organizat un eveniment de preview al produselor care s-a desfășurat la Casa Mița Biciclista, într-un decor premium, în acord cu pozționarea Pura.  

Invitații au fost întâmpinați cu un recital de muzică clasică la pian și au putut savura în exclusivitate patiseriile și băuturile marca Mița Biciclista, prebrieful HUAWEI fiind primul eveniment corporate găzduit în spațiul inedit din apropiere de Piața Amzei din București.  

Jurnaliștii au putut testa produsul într-un corner dedicat, cu elemente inspirate de triunghi, “Forward Symbol Design”, și au realizat scurte materiale de prezentare pe care le-au postat ulterior în etapa de teasing a campaniei.  

Rezultate: au fost generate peste 50 de articole online și postări în social media cu un reach de aproximativ 1 milion.  

Reviewuri de produs și advertoriale 

Revieweuri de produs 

Reviewurile generate în presa tech și pe canalele tech KOLs au fost o componentă esențiala a campaniei.  

Pentru a balansa aspectele mai puțin pozitive, precum lipsa 5G, au fost pitchuite unghiuri de abordare care s-au concentrat pe specificațiile tehnice ale set-upului de camere, Pura 70 Ultra ocupând locul întâi în clasamentul DXOMARK cu un punctaj record, designul axat pe elementele triunghiulare, materiale premium, display de rezoluție înaltă și nu în ultimul rând durabilitatea extinsă a bateriei.  

Totodată, s-a insistat pe promovarea soluțiilor microG și Gbox, care oferă acces mult mai facil și aproape nativ la serviciile Google și la cele mai uzitate aplicații, precum WhatsApp, AndroidAuto, Waze, aplicații de banking, etc., Pura 70 fiind seria de telefoane HUAWEI cu cel mai ușor și intuitiv acces la aceste aplicații dupa ban-ul Guvernului SUA îndreptat împotriva producătorului chinez.  

Rezultate: 36 de reviewuri generate cu un reach de peste 1,5 milioane.  

Activare cu influenceri în cadrul prezentării oficiale a seriei HUAWEI Pura 70, la Dubai 

Opt influenceri au fost invitați să participe la prezentarea oficială a seriei Pura, la Dubai. Aceasta s-a desfășurat cu ocazia expoziției globale HUAWEI XMAGE, „O lume plină de căldură – 12 ani de fotografie Huawei”, cea mai mare expoziție de acest tip din istoria HUAWEI. 

Participanții au avut ocazia să exploreze funcțiile telefonului în timpul unui safari la Dubai Safari Park și unei incursiuni în deșert.  

Influenceri: Irina Rimes, Roxana Voloșeniuc, Alexia Eram, Rosalie Kanda, Cristian Tudose, Ovidiu Buta, Adina Buzatu, Bojan Dordevic.  

Rezultate: peste 200 de postări în social media cu un reach cumulat de peste 2 milioane.  

 

Triunghiul, Forward Symbol Design  

Colaborare Pura 70 series x Romanian Creative Week 

În cadrul unui parteneriat cu Romanian Creative Week, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate industriilor creative din Romania, care s-a desfășurat la Iași în perioada 15 – 26 mai 2024, seria PURA 70 a inspirat o colecție de modă dedicată, creată de Cristian Samfira.  

Prezentarea pe catwalk s-a desfășurat live în cadrul secțiunii festivalului dedicate modei – Romania Fashion Week, organizată în Grădinile Palas din Iași.  

Flagship-urile HUAWEI l-au inspirat pe creatorul de modă Cristian Samfira să elaboreze colecția Super Symbol Design. Aceasta a avut la bază motivul central al seriei de telefoane: triunghiul, forma geometrică în care sunt dispuse camerele, dar și simbol al avansului tehnologic și al dorinței permanente a oamenilor de a explora. 

Modelele au defilat în rochiile semnate de Cristian Samfira, accesorizate cu telefoanele din seria Pura 70.  

Activarea HUAWEI a fost promovată în social media de Maurice Munteanu și Domnica Mărgescu.  

Ulterior prezentării de modă, Domnica și Maurice, alături de Ana Macsim, Marketing Manager HUAWEI, au dezbătut ținutele semnate de Cristian Samfira și sursa de inspirație a acestuia într-o serie de reeluri, pentru a amplifica acțiunea.  

Rezultate: 26 de mențiuni despre parteneriat în publicații online, cu un reach de peste 17 milioane.  

 

Proiect special Elle Magazine 

Pentru a evidenția triunghiul și poziționarea fashion premium a Pura 70 Ultra, campania a inclus un proiect editorial special.  

Irina Rimes a îmbrăcat o serie de ținute cu elemente triunghiulare, printre care și o rochie unicat, creată de Cristian Samfira pentru coperta Elle și, alături de Pura 70 Ultra, a fost protagonista unui pictorial exclusiv realizat în Dubai, publicat în ediția din luna iunie 2024 a revistei.  

Cu titlul # Forward Symbol Design Triunghiul perfect din viața Irinei Rimes: muzica, moda și tehnologia, cover story-ul a îmbinat noutățile din viața artistei cu detalii despre telefonul Pura 70 Ultra și experiența acesteia cu noul smartphone.  

Pura 70 Ultra x The Motans // Activare Altex 

Pura 70 Ultra este un telefon care trebuie testat, simțit și experimentat pentru a putea înțelege ce beneficii reale aduc consumatorului capabilitățile sale tehnice și designul premium.  

Astfel, într-unul dintre magazinele retailerului Altex, partener HUAWEI, a avut loc o activare de brand axată pe una dintre caracteristicile unice ale camerei, aceea de a surpinde clar obiecte care se deplasează cu viteze mari.  

O masă de billiard personalizată a fost instalată în magazin, The Motans a fost protagonistul unei partide de billiard, iar cei prezenți au fost invitați să surpindă în fotografii bilele în mișcare, cu ajutorul Pura 70 Ultra. Fotografiile câștigătoare au fost premiate cu produse HUAWEI.  

Abonează-te la newsletter!