Blog
Fluență în influență – cum dezvolți parteneriate de brand cu influencerii care creează coerență comunicării de brand
De la șamani la social media: cum s-a reinventat influența de-a lungul timpului
În sensul clasic al cuvântului, fenomenul influencerilor a început la nivel global în urmă cu 15 ani, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare. Totuși, dacă explorăm sensul extins al cuvântului, acest fenomen nu este deloc nou. Triada influențator – mesaj – comunitate este mult mai veche și ne dă câteva indicii despre cum putem construi o comunicare fluentă.
HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung
București, 18.09.2024. HILS Development, compania antreprenorială care deține cel mai importat portofoliu rezidențial din estul Bucureștiului, a desemnat agenția Rogalski Damaschin ca partener de comunicare pe termen lung. În această calitate, Rogalski Damaschin are responsabilitatea dezvoltării și implementării strategiei de comunicare a brandului corporate și a tuturor proiectelor dezvoltate sub umbrela HILS Development, cu implicarea tuturor expertizelor agenției.
Smartphone Premiumness Redefinit: cum seria HUAWEI Pura 70 îmbină stilul cu capabilitățile peste medie ale unui set-up de camere de ultimă generație
Luna mai 2024 a venit cu o serie de noutăți importante în portofoliul HUAWEI CBG România, iar locul întâi în top a fost ocupat de un camera phone premium, HUAWEI Pura 70 Ultra, vârful de gamă al seriei Pura 70.
Rogalski Damaschin preia comunicarea Forum Film România
Începând cu luna februarie, Rogalski Damaschin este agenția de comunicare Forum Film România, distribuitor exclusiv al peliculelor realizate de studiourile Disney, Pixar, Marvel, LucasFilm, 20th Century și Searchlight Pictures.
Rogalski Damaschin își lărgește nucleul de parteneri
Alexandra Radu devine noul partener al agenției Rogalski Damaschin, în urma unui proces de lărgire a nucleului de parteneri demarat acum 2 ani, deschis în
HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin
Agenția de comunicare Rogalski Damaschin lansează noua identitate de brand Heidelberg Materials, prin campania intitulată „Materiale pentru viitor”, care susține angajamentul companiei față de oameni și natură.
Fluență în influență – cum dezvolți parteneriate de brand cu influencerii care creează coerență comunicării de brand
De la șamani la social media: cum s-a reinventat influența de-a lungul timpului
În sensul clasic al cuvântului, fenomenul influencerilor a început la nivel global în urmă cu 15 ani, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare. Totuși, dacă explorăm sensul extins al cuvântului, acest fenomen nu este deloc nou. Triada influențator – mesaj – comunitate este mult mai veche și ne dă câteva indicii despre cum putem construi o comunicare fluentă.
HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung
București, 18.09.2024. HILS Development, compania antreprenorială care deține cel mai importat portofoliu rezidențial din estul Bucureștiului, a desemnat agenția Rogalski Damaschin ca partener de comunicare pe termen lung. În această calitate, Rogalski Damaschin are responsabilitatea dezvoltării și implementării strategiei de comunicare a brandului corporate și a tuturor proiectelor dezvoltate sub umbrela HILS Development, cu implicarea tuturor expertizelor agenției.
Smartphone Premiumness Redefinit: cum seria HUAWEI Pura 70 îmbină stilul cu capabilitățile peste medie ale unui set-up de camere de ultimă generație
Luna mai 2024 a venit cu o serie de noutăți importante în portofoliul HUAWEI CBG România, iar locul întâi în top a fost ocupat de un camera phone premium, HUAWEI Pura 70 Ultra, vârful de gamă al seriei Pura 70.
Rogalski Damaschin preia comunicarea Forum Film România
Începând cu luna februarie, Rogalski Damaschin este agenția de comunicare Forum Film România, distribuitor exclusiv al peliculelor realizate de studiourile Disney, Pixar, Marvel, LucasFilm, 20th Century și Searchlight Pictures.
Rogalski Damaschin își lărgește nucleul de parteneri
Alexandra Radu devine noul partener al agenției Rogalski Damaschin, în urma unui proces de lărgire a nucleului de parteneri demarat acum 2 ani, deschis în
HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin
Agenția de comunicare Rogalski Damaschin lansează noua identitate de brand Heidelberg Materials, prin campania intitulată „Materiale pentru viitor”, care susține angajamentul companiei față de oameni și natură.
Rogalski Damaschin semnează noua identitate a Grupului Evryo
După 19 de activitate în piața de energie din România, Grupul CEZ în România devine Grupul Evryo. Strategia, noua identitate și campania de rebranding sunt semnate de Rogalski Damaschin, agenția de comunicare a grupului de 10 ani.
Turn back time for nature
In 2023, Earth Overshoot Day was reached on August 2. Since time cannot be turned back, and nature does not have a “reverse” button, for
Rogalski Damaschin signs CEZ Group’s first employer brand campaign in Romania
Rogalski Damaschin signs the new employer brand communication platform launched by the CEZ Group in Romania, one of the leaders of the production, distribution and