Blog

Designer – Client. O Poveste încâlcită
Nu, nu e simplă. Mărturie stau nenumăratele memes, care aproape rivalizează cu cele legate de relații sentimentale și căsnicii. Sigur că e și așa, dar

Poate Inteligența Artificială să înlocuiască specialistul în comunicare și Relații Publice?
În anii ‘50 Inteligența Artificială era considerată o ramură a științei computerizate ce avea ca obiectiv crearea de mașinării inteligente. Oare ar fi anticipat părintele AI

Știința transparenței: cum eviți greenwashing-ul în PR-ul despre sustenabilitate
Deși activăm într-o industrie în care se pune preț pe creativitate, există și proiecte în care este recomandat să o ții bine în frâu și

5 motive prin care PR-ul ajută jurnalismul să supraviețuiască
Dintotdeauna a existat o legătură neîntreruptă între PR și jurnalism. Indiferent că este vorba de lansarea unei noi campanii, de realizarea unui plan editorial și

Rogalski Damaschin Public Relations a câștigat contul HUAWEI Consumer Business Group România și preia comunicarea brandului pe piața locală
Rogalski Damaschin PR este noua agenție de relații publice care, începând cu luna noiembrie 2022, va asigura servicii de strategie, cercetări de piață, planificare, gestionarea

Cea mai iubită destinație de vacanță a românilor, Turcia, reprezintă subiectul unei noi campanii de comunicare în România
Cu sute de plaje nesfârșite operate prin servicii premium, soare blând nouă luni pe an, diversitate culturală imposibil de egalat pe teritoriul unei singure tări,

Scrie un brief de PR atunci când tot ce primești de la agenția ta este un clișeu
Cea mai anti-clișeu disciplină a comunicării, PR-ul trebuie întotdeauna să creeze noutăți pentru a supraviețui în economia atenției.

Scrie un brief de PR când gestionezi un produs sau un serviciu complex
Rolul PR-ului este să dezvolte un fir narativ care să explice complexitatea

Scrie un brief de PR când vrei să îți crești cota de piață
În 2022, conceptul de încredere trebuie redefinit. Nu mai este suficient doar să fii transparent și să ai dialog constant cu stakeholderii, ci trebuie să îți integrezi autentic brandul în comunitățile de consumatori.

Ce e nou în Employer Branding?
Zilele trecute am explorat universul fascinant al unui magazin de bricolaj în căutarea unei banale clanțe. Nefiind tocmai specialistă în lăcătușerie, am apelat la ajutorul unui consilier de vânzări din magazin care a apărut după aproximativ 20 de minute.

Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes-2022 de “purpose fatigue”
Mai puțină perfecțiune, mai mult adevăr. E timpul realității, al diversității și al conversațiilor incomode în industria de comunicare. Al autenticității și nu al salvării lumii prin slogane forțate.

Oferim 2 burse la #TalentBet pentru luna august
Pe final de vară susținem viitorul industriei de comunicare, oferind 2 burse pentru oamenii talentați care se înscriu la ediția de august a #TalentBet, acceleratorul de carieră organizat de The Alternative School în luna august.