Noutăți
Ultimele știri și editoriale din PR și comunicare

Rogalski Damaschin a câștigat contul HUAWEI Consumer Business Group România și preia comunicarea brandului pe piața locală
Rogalski Damaschin preia comunicarea HUAWEI Consumer Business Group România. Vezi în ce va consta parteneriatul dintre agenția de PR și brandul tech.

Turcia, cea mai iubită destinație de vacanță a românilor, subiectul unei noi campanii de comunicare în România
Campanie de comunicare semnată de Rogalski Damaschin pentru promovarea turistică a Turciei în România. Vezi strategia aleasă de agenția de PR.

Blog
Blog
Scrie un brief de PR atunci când tot ce primești de la agenția ta este un clișeu
Cea mai anti-clișeu disciplină a comunicării, PR-ul trebuie întotdeauna să creeze noutăți pentru a supraviețui în economia atenției.

Blog
Blog
Scrie un brief de PR când gestionezi un produs sau un serviciu complex
Rolul PR-ului este să dezvolte un fir narativ care să explice complexitatea

Blog
Blog
Scrie un brief de PR când vrei să îți crești cota de piață
În 2022, conceptul de încredere trebuie redefinit. Nu mai este suficient doar să fii transparent și să ai dialog constant cu stakeholderii, ci trebuie să îți integrezi autentic brandul în comunitățile de consumatori.

Blog
Blog
Oferim 2 burse la #TalentBet pentru luna august
Burse la TalentBet, oferite de agenția Rogalski Damaschin. Aplică pentru a obține acces la programul de studiu, workshop și networking pentru tinerii creativi.

Blog
Blog
Ce e nou în Employer Branding?
Noutăți din employer branding. Criza de personal aduce briefuri de employer branding în agențiile de PR. Află ce se schimbă în employer branding.

Blog
Blog
Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes-2022 de “purpose fatigue”
Alina Damaschin, jurat la Cannes Lions 2022. Despre comunicare autentică, diversitate și purpose fatigue. Vezi insight-uri din culisele Cannes-2022.

Finance & Banking
Finance & Banking
Communication strategy
Content marketing
Digital marketing
Video creation & development
factory by Raiffeisen Bank
In 2019, Raiffeisen Bank wanted to develop the Factory program in order to make it more attractive to the entrepreneurial community, thus positioning the brand as one that supports the start-up community.