CEZ (Evryo): Din #CEZmotive - Campanie de employer branding
Preview/descriere: Rogalski Damaschin semnează prima campanie de employer branding a grupului CEZ în România, acum Grupul Evryo
Categorii: energie
Expertize: Rebranding, Communication strategy, Video creation & development, Internal communication, Digital marketing
Contextul campaniei de employer branding
Grupul CEZ, acum Grupul Evryo, este unul dintre liderii pieței de producție, distribuție și furnizare a energiei din țară, cu o echipă de aproape 2000 de angajați.
Lideri de echipă, ingineri și specialiști din diverse departamente, fie în birouri sau în Centrele de Relații cu Clienții, oamenii CEZ aduc și generează energie. Domeniul în care activează este vast și reunește profesioniști rar văzuți în lumina reflectoarelor, dar fără de care majoritatea activităților de zi cu zi nu ar fi posibile.
Pentru un brand din domeniul energiei, diferențiatorul nu vine doar din tehnologie sau infrastructură, ci și din energia oamenilor care îl susțin zi de zi. De aici a venit nevoia unei campanii de employer branding care să invite viitorii colegi să arunce o privire în viața din companie.
Misiunea a fost să atragem atenția profesioniștilor care cunosc sectorul, dar mai ales oameni care simt „energia” la fel ca cei care lucrează cu ea în fiecare zi.
Campania și-a propus să arate viitorilor angajați cine este CEZ cu adevărat, să le oferim motive reale pentru a se alătura companiei și să descoperim dacă împărtășesc aceleași principii și obiective.
Ideea: concept creativ
În limba română, expresia „din N motive” înseamnă „dintr-un număr infinit de motive”. Am vrut să le arătăm potențialilor angajați motivele pentru care ar vrea să facă parte din echipa CEZ.
Conceptul „Din motive CEZ, energia vine de la oameni” a pus în prim-plan oamenii CEZ și motivațiile lor de a face parte din grup – motivații reflectate în execuțiile campaniei TV, outdoor și online, dar și în detaliatul „Alfabet al motivelor de la A la CEZ” de pe site-ul campaniei, www.delaAlaCEZ.ro.
Implementare: campanie de comunicare integrată
Într-o diversitate de execuții creative, campania oferă o privire din interior asupra vieții din companie, a trăsăturilor oamenilor săi, a valorilor comune și a capacității de a fi mereu cu un pas înainte în fața provocărilor zilnice. Campania spune povestea brandului prin perspectiva angajaților reali, oferind credibilitate și inspirație potențialilor viitori membri ai echipei.
- Strategie de employer branding și definirea Employer Value Proposition
- Concept și producție a campaniei de employer branding: 3 execuții TV, campanie OOH, pagină de prezentare a campaniei, campanie digitală, gestionarea KOL (Key Opinion Leaders)
Campania TV spune poveștile reale ale oamenilor din echipele CEZ și Distribuție Oltenia, din trei domenii diferite de activitate: producția de energie eoliană, distribuția de energie și specialiștii care schimbă viitorul prin strategii și idei inovatoare. În cele trei povești, angajații CEZ sunt uniți nu doar de puterea naturii, ci și de puterea echipei unite și de performanța acesteia.
Unul dintre spoturile campaniei, filmat în Parcul Eolian CEZ de la Fântânele-Cogealac, îi are ca protagoniști chiar pe oamenii care au obținut primul brevet de inovație al Grupului CEZ în România, pentru o soluție ce permite captarea maximă a vântului.