Blog

Fluență în influență – cum dezvolți parteneriate de brand cu influencerii care creează coerență comunicării de brand

De la șamani la social media: cum s-a reinventat influența de-a lungul timpului
În sensul clasic al cuvântului, fenomenul influencerilor a început la nivel global în urmă cu 15 ani, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare. Totuși, dacă explorăm sensul extins al cuvântului, acest fenomen nu este deloc nou. Triada influențator – mesaj – comunitate este mult mai veche și ne dă câteva indicii despre cum putem construi o comunicare fluentă.

HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung

București, 18.09.2024. HILS Development, compania antreprenorială care deține cel mai importat portofoliu rezidențial din estul Bucureștiului, a desemnat agenția Rogalski Damaschin ca partener de comunicare pe termen lung. În această calitate, Rogalski Damaschin are responsabilitatea dezvoltării și implementării strategiei de comunicare a brandului corporate și a tuturor proiectelor dezvoltate sub umbrela HILS Development, cu implicarea tuturor expertizelor agenției.

Rogalski Damaschin preia comunicarea Forum Film România

Începând cu luna februarie, Rogalski Damaschin este agenția de comunicare Forum Film România, distribuitor exclusiv al peliculelor realizate de studiourile Disney, Pixar, Marvel, LucasFilm, 20th Century și Searchlight Pictures.

Rogalski Damaschin semnează noua identitate a Grupului Evryo

După 19 de activitate în piața de energie din România, Grupul CEZ în România devine Grupul Evryo. Strategia, noua identitate și campania de rebranding sunt semnate de Rogalski Damaschin, agenția de comunicare a grupului de 10 ani.

Turn back time for nature

In 2023, Earth Overshoot Day was reached on August 2. Since time cannot be turned back, and nature does not have a “reverse” button, for

Abonează-te la newsletter!