Blog

Cât costă integritatea brandului în epoca dezinformării?
În ultimii 2 ani, Forumul Economic Mondial (WEF) a continuat să poziționeze dezinformarea ca principala amenințare pe termen scurt la adresa securității globale. În timp ce factori precum încălzirea globală, conflictele armate între state și divizarea extremă a societății ocupă poziții inferioare în clasament, dezinformarea continuă să fie catalogată drept cel mai important factor destabilizator al societății noastre.

4 scenarii de criză pentru care să te pregătești în 2025
Conform unei cercetări realizate la începutul anului 2025, dezinformarea este prima sursă de crize pentru companii, după evenimentele de context politic și economic previzibile pentru parcursul acestui an (alegeri, inflație, deficite comerciale).

Asociația Imagineers for Impact organizează FORUMUL PENTRU IMUNITATE LA DEZINFORMARE
#FID2025 este prima inițiativă din România ce are scopul să ajute reprezentanții mediului de afaceri să identifice și să combată dezinformările care afectează reputația organizațiilor din România. Evenimentul este organizat de Imagineers for Impact, o asociație non-guvernamentală creată în 2024 care își propune să crească gradul de reziliență și educație pe subiecte de interes public și se bucură de participarea unor experți internaționali în domeniul combaterii dezinformării.

Rogalski Damaschin în topul PRovoke Media al celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală
Rogalski Damaschin a fost inclusă în clasamentul celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală, realizat de PRovoke Media. Este singura agenție exclusiv românească nominalizată în acest top, în care apar nume importante din domeniu, de la grupuri mari care activează la nivel internațional, până la firme independente locale.

ING Bank România anunță parteneriatul cu agenția de PR Rogalski Damaschin
ING Bank România, banca universală cu peste 30 de ani de activitate pe plan local, anunță încheierea procesului de selecție a unui nou partener de comunicare și desemnarea Rogalski Damaschin ca agenție responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a băncii.

Emoții versus fapte: cine câștigă confruntarea în comunicare?
Viteza cu care se succed veștile îngrijorătoare în economie și creșterea popularității ideilor extremiste au creat în ultima perioadă adevărate înfruntări între adepții pro sau contra companiilor multinaționale.

Cât costă integritatea brandului în epoca dezinformării?
În ultimii 2 ani, Forumul Economic Mondial (WEF) a continuat să poziționeze dezinformarea ca principala amenințare pe termen scurt la adresa securității globale. În timp ce factori precum încălzirea globală, conflictele armate între state și divizarea extremă a societății ocupă poziții inferioare în clasament, dezinformarea continuă să fie catalogată drept cel mai important factor destabilizator al societății noastre.

4 scenarii de criză pentru care să te pregătești în 2025
Conform unei cercetări realizate la începutul anului 2025, dezinformarea este prima sursă de crize pentru companii, după evenimentele de context politic și economic previzibile pentru parcursul acestui an (alegeri, inflație, deficite comerciale).

Asociația Imagineers for Impact organizează FORUMUL PENTRU IMUNITATE LA DEZINFORMARE
#FID2025 este prima inițiativă din România ce are scopul să ajute reprezentanții mediului de afaceri să identifice și să combată dezinformările care afectează reputația organizațiilor din România. Evenimentul este organizat de Imagineers for Impact, o asociație non-guvernamentală creată în 2024 care își propune să crească gradul de reziliență și educație pe subiecte de interes public și se bucură de participarea unor experți internaționali în domeniul combaterii dezinformării.

Rogalski Damaschin în topul PRovoke Media al celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală
Rogalski Damaschin a fost inclusă în clasamentul celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală, realizat de PRovoke Media. Este singura agenție exclusiv românească nominalizată în acest top, în care apar nume importante din domeniu, de la grupuri mari care activează la nivel internațional, până la firme independente locale.

ING Bank România anunță parteneriatul cu agenția de PR Rogalski Damaschin
ING Bank România, banca universală cu peste 30 de ani de activitate pe plan local, anunță încheierea procesului de selecție a unui nou partener de comunicare și desemnarea Rogalski Damaschin ca agenție responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a băncii.

Emoții versus fapte: cine câștigă confruntarea în comunicare?
Viteza cu care se succed veștile îngrijorătoare în economie și creșterea popularității ideilor extremiste au creat în ultima perioadă adevărate înfruntări între adepții pro sau contra companiilor multinaționale.

Crizele anului 2025
Rogalski Damaschin a desfășurat, la începutul acestui an, cercetarea „Crizele anului 2025”, în cadrul Insight Lab, o platformă gândită pentru a veni în sprijinul brandurilor și profesioniștilor din comunicare cu insight-uri bazate pe date.

Branduri intr-o lume divizata
In ultimii ani, fenomenul polarizarii discursului din societate a devenit mai pronuntat, el este observabil in diferite dimensiuni ale vietii sociale – politica, sanatate, educatie, cultura si, probabil cel mai des, in comportamentul oamenilor.

Etica în relații publice: A construi încredere, într-o lume care construiește pupularitate
„E doar o mișcare de PR” este o replică des întâlnită, întotdeauna cu o conotație negativă și pe care, paradoxal, o folosim chiar și noi, profesioniștii din domeniu, ca pe un indicator al falsității, ipocriziei sau lipsei de autenticitate a unui brand sau a unei persoane publice.