Blog

Emoții versus fapte: cine câștigă confruntarea în comunicare?
Viteza cu care se succed veștile îngrijorătoare în economie și creșterea popularității ideilor extremiste au creat în ultima perioadă adevărate înfruntări între adepții pro sau contra companiilor multinaționale.

Crizele anului 2025
Rogalski Damaschin a desfășurat, la începutul acestui an, cercetarea „Crizele anului 2025”, în cadrul Insight Lab, o platformă gândită pentru a veni în sprijinul brandurilor și profesioniștilor din comunicare cu insight-uri bazate pe date.

Branduri intr-o lume divizata
In ultimii ani, fenomenul polarizarii discursului din societate a devenit mai pronuntat, el este observabil in diferite dimensiuni ale vietii sociale – politica, sanatate, educatie, cultura si, probabil cel mai des, in comportamentul oamenilor.

Etica în relații publice: A construi încredere, într-o lume care construiește pupularitate
„E doar o mișcare de PR” este o replică des întâlnită, întotdeauna cu o conotație negativă și pe care, paradoxal, o folosim chiar și noi, profesioniștii din domeniu, ca pe un indicator al falsității, ipocriziei sau lipsei de autenticitate a unui brand sau a unei persoane publice.

Comunicatele de presă în era algoritmilor: doar 10% devin știri
Conform unei cercetări realizate de Rogalski Damaschin în cadrul programului Insight Lab , platformă ce își propune să susțină brandurile și profesioniștii din comunicare prin resurse și insight-uri bazate pe date, 90% din conținutul de PR generat de organizații nu întrunește condițiile pentru a deveni subiecte de presă.

Relația dintre educație și consum: poate un consumator mai educat să genereze vânzări mai mari?
În acest articol vom analiza cum educația influențează comportamentul de consum, ce beneficii poate aduce vizarea unui target educat și de ce companiile ar trebui să își adapteze strategiile de comunicare pentru a atrage și fideliza această categorie de clienți.

Emoții versus fapte: cine câștigă confruntarea în comunicare?
Viteza cu care se succed veștile îngrijorătoare în economie și creșterea popularității ideilor extremiste au creat în ultima perioadă adevărate înfruntări între adepții pro sau contra companiilor multinaționale.

Crizele anului 2025
Rogalski Damaschin a desfășurat, la începutul acestui an, cercetarea „Crizele anului 2025”, în cadrul Insight Lab, o platformă gândită pentru a veni în sprijinul brandurilor și profesioniștilor din comunicare cu insight-uri bazate pe date.

Branduri intr-o lume divizata
In ultimii ani, fenomenul polarizarii discursului din societate a devenit mai pronuntat, el este observabil in diferite dimensiuni ale vietii sociale – politica, sanatate, educatie, cultura si, probabil cel mai des, in comportamentul oamenilor.

Etica în relații publice: A construi încredere, într-o lume care construiește pupularitate
„E doar o mișcare de PR” este o replică des întâlnită, întotdeauna cu o conotație negativă și pe care, paradoxal, o folosim chiar și noi, profesioniștii din domeniu, ca pe un indicator al falsității, ipocriziei sau lipsei de autenticitate a unui brand sau a unei persoane publice.

Comunicatele de presă în era algoritmilor: doar 10% devin știri
Conform unei cercetări realizate de Rogalski Damaschin în cadrul programului Insight Lab , platformă ce își propune să susțină brandurile și profesioniștii din comunicare prin resurse și insight-uri bazate pe date, 90% din conținutul de PR generat de organizații nu întrunește condițiile pentru a deveni subiecte de presă.

Relația dintre educație și consum: poate un consumator mai educat să genereze vânzări mai mari?
În acest articol vom analiza cum educația influențează comportamentul de consum, ce beneficii poate aduce vizarea unui target educat și de ce companiile ar trebui să își adapteze strategiile de comunicare pentru a atrage și fideliza această categorie de clienți.

Fluență în influență – cum dezvolți parteneriate de brand cu influencerii care creează coerență comunicării de brand
De la șamani la social media: cum s-a reinventat influența de-a lungul timpului
În sensul clasic al cuvântului, fenomenul influencerilor a început la nivel global în urmă cu 15 ani, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare. Totuși, dacă explorăm sensul extins al cuvântului, acest fenomen nu este deloc nou. Triada influențator – mesaj – comunitate este mult mai veche și ne dă câteva indicii despre cum putem construi o comunicare fluentă.

Smartphone Premiumness Redefinit: cum seria HUAWEI Pura 70 îmbină stilul cu capabilitățile peste medie ale unui set-up de camere de ultimă generație
Luna mai 2024 a venit cu o serie de noutăți importante în portofoliul HUAWEI CBG România, iar locul întâi în top a fost ocupat de un camera phone premium, HUAWEI Pura 70 Ultra, vârful de gamă al seriei Pura 70.

HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung
București, 18.09.2024. HILS Development, compania antreprenorială care deține cel mai importat portofoliu rezidențial din estul Bucureștiului, a desemnat agenția Rogalski Damaschin ca partener de comunicare pe termen lung. În această calitate, Rogalski Damaschin are responsabilitatea dezvoltării și implementării strategiei de comunicare a brandului corporate și a tuturor proiectelor dezvoltate sub umbrela HILS Development, cu implicarea tuturor expertizelor agenției.