Blog

Crizele anului 2025

Rogalski Damaschin a desfășurat, la începutul acestui an, cercetarea „Crizele anului 2025”, în cadrul Insight Lab, o platformă gândită pentru a veni în sprijinul brandurilor și profesioniștilor din comunicare cu insight-uri bazate pe date.

Branduri intr-o lume divizata

In ultimii ani, fenomenul polarizarii discursului din societate a devenit mai pronuntat, el este observabil in diferite dimensiuni ale vietii sociale – politica, sanatate, educatie, cultura si, probabil cel mai des, in comportamentul oamenilor.

Comunicatele de presă în era algoritmilor: doar 10% devin știri

Conform unei cercetări realizate de Rogalski Damaschin în cadrul programului Insight Lab , platformă ce își propune să susțină brandurile și profesioniștii din comunicare prin resurse și insight-uri bazate pe date, 90% din conținutul de PR generat de organizații nu întrunește condițiile pentru a deveni subiecte de presă.

Fluență în influență – cum dezvolți parteneriate de brand cu influencerii care creează coerență comunicării de brand

De la șamani la social media: cum s-a reinventat influența de-a lungul timpului
În sensul clasic al cuvântului, fenomenul influencerilor a început la nivel global în urmă cu 15 ani, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare. Totuși, dacă explorăm sensul extins al cuvântului, acest fenomen nu este deloc nou. Triada influențator – mesaj – comunitate este mult mai veche și ne dă câteva indicii despre cum putem construi o comunicare fluentă.

HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung

București, 18.09.2024. HILS Development, compania antreprenorială care deține cel mai importat portofoliu rezidențial din estul Bucureștiului, a desemnat agenția Rogalski Damaschin ca partener de comunicare pe termen lung. În această calitate, Rogalski Damaschin are responsabilitatea dezvoltării și implementării strategiei de comunicare a brandului corporate și a tuturor proiectelor dezvoltate sub umbrela HILS Development, cu implicarea tuturor expertizelor agenției.

Abonează-te la newsletter!