Blog

Cât costă integritatea brandului în epoca dezinformării?
În ultimii 2 ani, Forumul Economic Mondial (WEF) a continuat să poziționeze dezinformarea ca principala amenințare pe termen scurt la adresa securității globale. În timp ce factori precum încălzirea globală, conflictele armate între state și divizarea extremă a societății ocupă poziții inferioare în clasament, dezinformarea continuă să fie catalogată drept cel mai important factor destabilizator al societății noastre.

4 scenarii de criză pentru care să te pregătești în 2025
Conform unei cercetări realizate la începutul anului 2025, dezinformarea este prima sursă de crize pentru companii, după evenimentele de context politic și economic previzibile pentru parcursul acestui an (alegeri, inflație, deficite comerciale).

Asociația Imagineers for Impact organizează FORUMUL PENTRU IMUNITATE LA DEZINFORMARE
#FID2025 este prima inițiativă din România ce are scopul să ajute reprezentanții mediului de afaceri să identifice și să combată dezinformările care afectează reputația organizațiilor din România. Evenimentul este organizat de Imagineers for Impact, o asociație non-guvernamentală creată în 2024 care își propune să crească gradul de reziliență și educație pe subiecte de interes public și se bucură de participarea unor experți internaționali în domeniul combaterii dezinformării.

Rogalski Damaschin în topul PRovoke Media al celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală
Rogalski Damaschin a fost inclusă în clasamentul celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală, realizat de PRovoke Media. Este singura agenție exclusiv românească nominalizată în acest top, în care apar nume importante din domeniu, de la grupuri mari care activează la nivel internațional, până la firme independente locale.

ING Bank România anunță parteneriatul cu agenția de PR Rogalski Damaschin
ING Bank România, banca universală cu peste 30 de ani de activitate pe plan local, anunță încheierea procesului de selecție a unui nou partener de comunicare și desemnarea Rogalski Damaschin ca agenție responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a băncii.

Emoții versus fapte: cine câștigă confruntarea în comunicare?
Viteza cu care se succed veștile îngrijorătoare în economie și creșterea popularității ideilor extremiste au creat în ultima perioadă adevărate înfruntări între adepții pro sau contra companiilor multinaționale.

Comunicatele de presă în era algoritmilor: doar 10% devin știri
Conform unei cercetări realizate de Rogalski Damaschin în cadrul programului Insight Lab , platformă ce își propune să susțină brandurile și profesioniștii din comunicare prin resurse și insight-uri bazate pe date, 90% din conținutul de PR generat de organizații nu întrunește condițiile pentru a deveni subiecte de presă.

Relația dintre educație și consum: poate un consumator mai educat să genereze vânzări mai mari?
În acest articol vom analiza cum educația influențează comportamentul de consum, ce beneficii poate aduce vizarea unui target educat și de ce companiile ar trebui să își adapteze strategiile de comunicare pentru a atrage și fideliza această categorie de clienți.

Fluență în influență – cum dezvolți parteneriate de brand cu influencerii care creează coerență comunicării de brand
De la șamani la social media: cum s-a reinventat influența de-a lungul timpului
În sensul clasic al cuvântului, fenomenul influencerilor a început la nivel global în urmă cu 15 ani, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare. Totuși, dacă explorăm sensul extins al cuvântului, acest fenomen nu este deloc nou. Triada influențator – mesaj – comunitate este mult mai veche și ne dă câteva indicii despre cum putem construi o comunicare fluentă.

Smartphone Premiumness Redefinit: cum seria HUAWEI Pura 70 îmbină stilul cu capabilitățile peste medie ale unui set-up de camere de ultimă generație
Luna mai 2024 a venit cu o serie de noutăți importante în portofoliul HUAWEI CBG România, iar locul întâi în top a fost ocupat de un camera phone premium, HUAWEI Pura 70 Ultra, vârful de gamă al seriei Pura 70.

HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung
București, 18.09.2024. HILS Development, compania antreprenorială care deține cel mai importat portofoliu rezidențial din estul Bucureștiului, a desemnat agenția Rogalski Damaschin ca partener de comunicare pe termen lung. În această calitate, Rogalski Damaschin are responsabilitatea dezvoltării și implementării strategiei de comunicare a brandului corporate și a tuturor proiectelor dezvoltate sub umbrela HILS Development, cu implicarea tuturor expertizelor agenției.

Rogalski Damaschin preia comunicarea Forum Film România
Începând cu luna februarie, Rogalski Damaschin este agenția de comunicare Forum Film România, distribuitor exclusiv al peliculelor realizate de studiourile Disney, Pixar, Marvel, LucasFilm, 20th Century și Searchlight Pictures.

Rogalski Damaschin își lărgește nucleul de parteneri
Alexandra Radu devine noul partener al agenției Rogalski Damaschin, în urma unui proces de lărgire a nucleului de parteneri demarat acum 2 ani, deschis în

HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin
Agenția de comunicare Rogalski Damaschin lansează noua identitate de brand Heidelberg Materials, prin campania intitulată „Materiale pentru viitor”, care susține angajamentul companiei față de oameni și natură.

Rogalski Damaschin semnează noua identitate a Grupului Evryo
După 19 de activitate în piața de energie din România, Grupul CEZ în România devine Grupul Evryo. Strategia, noua identitate și campania de rebranding sunt semnate de Rogalski Damaschin, agenția de comunicare a grupului de 10 ani.