Blog

Turn back time for nature
In 2023, Earth Overshoot Day was reached on August 2. Since time cannot be turned back, and nature does not have a “reverse” button, for

Rogalski Damaschin signs CEZ Group’s first employer brand campaign in Romania
Rogalski Damaschin signs the new employer brand communication platform launched by the CEZ Group in Romania, one of the leaders of the production, distribution and

Cannes Lions prin ochii unui junior – Partea I
Background Cand ești student la Comunicare, interacționezi frecvent cu acele campanii de referință pentru industrie și ți se vorbește mereu despre cel mai mare festival de creativitate din lume – Cannes Lions. Ca

[#RDInternships] Frica de necunoscut: O poveste despre primul meu internship
Am terminat sociologia. 🙂 Nu m-am înscris apoi la un master, pentru că încă aveam îndoieli cu privire la drumul pe care aș vrea să

Comunicarea internă în vremea programului flexibil
Nu stiu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc la cele mai importante campanii lucrate în epoca programului flexibil, primele care îmi vin în minte sunt cele de comunicare internă. Nimic neobișnut, având în vedere că în 2020 angajații și angajatorii au fost brusc nevoiți să se adapteze noului mod de lucru de acasă, o formă aproape nemaiîntâlnită în sistemul de lucru din România, la acel moment.

Ferește-mă de știrile adevărate, că de fake news mă feresc singur
E un scenariu ideal cel în care avem exercițiul format pentru a verifica și recunoaște o informație incorectă. Doar că, de multe ori, e mai

Scrie un brief de PR când vrei să îți crești cota de piață
În 2022, conceptul de încredere trebuie redefinit. Nu mai este suficient doar să fii transparent și să ai dialog constant cu stakeholderii, ci trebuie să îți integrezi autentic brandul în comunitățile de consumatori.

Ce e nou în Employer Branding?
Zilele trecute am explorat universul fascinant al unui magazin de bricolaj în căutarea unei banale clanțe. Nefiind tocmai specialistă în lăcătușerie, am apelat la ajutorul unui consilier de vânzări din magazin care a apărut după aproximativ 20 de minute.

Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes-2022 de “purpose fatigue”
Mai puțină perfecțiune, mai mult adevăr. E timpul realității, al diversității și al conversațiilor incomode în industria de comunicare. Al autenticității și nu al salvării lumii prin slogane forțate.

Oferim 2 burse la #TalentBet pentru luna august
Pe final de vară susținem viitorul industriei de comunicare, oferind 2 burse pentru oamenii talentați care se înscriu la ediția de august a #TalentBet, acceleratorul de carieră organizat de The Alternative School în luna august.