Blog
Fluență în influență – cum dezvolți parteneriate de brand cu influencerii care creează coerență comunicării de brand
De la șamani la social media: cum s-a reinventat influența de-a lungul timpului
În sensul clasic al cuvântului, fenomenul influencerilor a început la nivel global în urmă cu 15 ani, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare. Totuși, dacă explorăm sensul extins al cuvântului, acest fenomen nu este deloc nou. Triada influențator – mesaj – comunitate este mult mai veche și ne dă câteva indicii despre cum putem construi o comunicare fluentă.
HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung
București, 18.09.2024. HILS Development, compania antreprenorială care deține cel mai importat portofoliu rezidențial din estul Bucureștiului, a desemnat agenția Rogalski Damaschin ca partener de comunicare pe termen lung. În această calitate, Rogalski Damaschin are responsabilitatea dezvoltării și implementării strategiei de comunicare a brandului corporate și a tuturor proiectelor dezvoltate sub umbrela HILS Development, cu implicarea tuturor expertizelor agenției.
Smartphone Premiumness Redefinit: cum seria HUAWEI Pura 70 îmbină stilul cu capabilitățile peste medie ale unui set-up de camere de ultimă generație
Luna mai 2024 a venit cu o serie de noutăți importante în portofoliul HUAWEI CBG România, iar locul întâi în top a fost ocupat de un camera phone premium, HUAWEI Pura 70 Ultra, vârful de gamă al seriei Pura 70.
Rogalski Damaschin preia comunicarea Forum Film România
Începând cu luna februarie, Rogalski Damaschin este agenția de comunicare Forum Film România, distribuitor exclusiv al peliculelor realizate de studiourile Disney, Pixar, Marvel, LucasFilm, 20th Century și Searchlight Pictures.
Rogalski Damaschin își lărgește nucleul de parteneri
Alexandra Radu devine noul partener al agenției Rogalski Damaschin, în urma unui proces de lărgire a nucleului de parteneri demarat acum 2 ani, deschis în
HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin
Agenția de comunicare Rogalski Damaschin lansează noua identitate de brand Heidelberg Materials, prin campania intitulată „Materiale pentru viitor”, care susține angajamentul companiei față de oameni și natură.
Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes-2022 de “purpose fatigue”
Mai puțină perfecțiune, mai mult adevăr. E timpul realității, al diversității și al conversațiilor incomode în industria de comunicare. Al autenticității și nu al salvării lumii prin slogane forțate.
Oferim 2 burse la #TalentBet pentru luna august
Pe final de vară susținem viitorul industriei de comunicare, oferind 2 burse pentru oamenii talentați care se înscriu la ediția de august a #TalentBet, acceleratorul de carieră organizat de The Alternative School în luna august.