ING Bank România anunță parteneriatul cu agenția de PR Rogalski Damaschin

ING Bank România parteneriat cu agenția de PR Rogalski Damaschin pentru dezvoltarea strategiei de comunicare. Află obiectivele și beneficiile colaborării.

linkedinlinkedinlinkedinlinkedin

Blog

ING Bank România anunță parteneriatul cu agenția de PR Rogalski Damaschin, care va gestiona strategia de comunicare a băncii

  • Agenția de PR Rogalski Damaschin va gestiona strategia de comunicare a ING Bank România.
  • Alegerea agenției confirmă încrederea ING în expertiza și experiența echipei Rogalski Damaschin în domeniul financiar.

ING Bank România, banca universală cu peste 30 de ani de activitate pe plan local, anunță desemnarea Rogalski Damaschin ca agenție de relații publice responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a băncii.

Parteneriatul ING Bank cu Rogalski Damaschin este rezultatul unui proces de selecție ce s-a desfășurat în mai multe etape de calificare și vizează toate ariile comunicării corporate, de brand, ESG și comunicare dedicată publicului intern.

Obiectivele parteneriatului dintre ING Bank România și Rogalski Damaschin

ING Bank se bazează pe acest parteneriat pentru întărirea reputației băncii și crearea de campanii valoroase pentru publicul său.

„ING Bank este un brand cu o amprentă economică și socială puternică în România, produsele băncii fiind folosite zi de zi de peste 1.9 de milioane de clienți ce au încredere în noi. Suntem încrezători că, prin colaborarea cu Rogalski Damaschin, avem alături de noi un partener robust de comunicare ce ne va ajuta nu doar să consolidăm reputația ING Bank în România, ci și să dezvoltăm proiecte și inițiative relevante și cu impact pentru publicurile noastre”, a declarat Silvia Jalea, Head of Internal & External Corporate Communication, ING Bank Romania.

Cum va contribui Rogalski Damaschin la dezvoltarea proiectelor de comunicare ale ING Bank

Agenția de PR Rogalski Damaschin intră în acest parteneriat cu o experiență importantă în zona finance.

„Expertiza Rogalski Damaschin în domeniul financiar este una dintre cele mai solide de pe piață și a contribuit, în timp, la dezvoltarea unor campanii de comunicare ce au construit punți puternice de legătură cu clienții, partenerii de business și cu publicul intern”, a declarat, la rândul său, Alexandra Radu, Partner & Head of Brand Strategy Rogalski Damaschin.

„Suntem extrem de entuziasmați de această colaborare cu un brand inovator din sectorul bancar, pe care îl admirăm de multă vreme, și credem că experiența agenției poate avea o contribuție reală la crearea unor oportunități creative și relevante de comunicare pentru ING Bank cu publicul său”, a completat Alexandra Radu.

Despre ING Bank România

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.

Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.

ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,9 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.

Despre Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în industriile de energie, tehnologie, industria auto, servicii financiar bancare, industria farmaceutică, dezvoltare urbană, construcții, cultură sau motivarea forței de muncă.

Agenția este membră a PROI Worldwide și a fost clasată în anul 2020 pe locul 3 în topul celor mai creative agenții de comunicare din EMEA (dupa numărul de angajați).

Imaginație pentru rezultate   

Viziunea agenției este de a ajunge la rezultate pentru clienții săi prin puterea imaginației. Contextul plin de schimbări și provocări forțează mediul de business să răspundă prin modalități care sunt în linie cu obiectivele de creștere, dar și cu așteptările publice.

Prin exercițiul imaginației, agenția descoperă perspective de comunicare care explorează semnificații noi, cu rolul de a ajunge la rezultate concrete, măsurabile și relevante pentru business. Agenția își susține manifestul “imaginație pentru rezultate” printr-o cultură a curiozității, a curajului și empatiei, a colaborării și încrederii reciproce.  

Distribuie acest articol

linkedinlinkedinlinkedinlinkedin