Grupul CEZ devine Grupul Evryo: Campanie de rebranding
Campanie de rebranding semnată pentru Grupul CEZ (acum Grupul Evryo), definirea unei noi identități și tactici de comunicare dedicate acesteia. Descoperă-le.
Energy
Communication strategy
Rebranding
Video creation & development
Digital marketing


Grupul CEZ devine Grupul Evryo: Campanie de rebranding
Contextul campaniei de rebranding
Reunind cinci companii diferite, cu activități de producție de energie eoliană, hidroenergie, energie solară și distribuție de energie, Grupul CEZ (acum Grupul Evryo) este cel mai mare producător privat de energie verde din România.
Acesta se distinge prin realizări unice, precum obținerea primului brevet de invenție pentru un sistem care reduce pierderile de energie dintr-un parc eolian sau lansarea primului sistem de energie fotovoltaic plutitor din România.
În 2024, Grupul CEZ avea nevoie de o nouă identitate care să evidențieze preocuparea Grupului pentru un viitor verde și să pună în centrul tuturor acțiunilor beneficiul oamenilor, al comunităților și al întregii planete.
Noua identitate Evryo, conturată în campania de rebranding
După 19 ani și un brand cunoscut pentru energia verde și importanța pe care o acordă oamenilor și comunităților, Grupul CEZ a deschis un nou capitol, cu o nouă identitate. O nouă promisiune, noi ambiții și valori, în aceeași organizație.
Astfel, Grupul CEZ în România a devenit în 2024 Grupul Evryo. Campania de rebranding a integrat dezvoltarea unei noi identități de brand cu elemente specifice:
- Numele Evryo esențializează misiunea brandului: scrierea celui mai bun scenariu de viitor pentru „fiecare om”. Inspirația a urmat un curs natural, iar numele a derivat din promisiunea cuprinsă în misiunea brandului: „fiecare dintre noi” /„everyone of us”/„every you”/„evryo”.
- Logo-ul integrează un simbol grafic care exprimă dinamism și evoluție și este inspirat din arhitectura robustă a eolienelor aflate în mișcare.
- Am integrat în manualul de brand noi culori inspirate de natură și o gamă complementară care oferă contrast și vitalitate.
- Am introdus o nouă familie de fonturi, care îmbunătățește comunicarea scrisă.
- Am redefinit valorile companiei.
Campania de comunicare despre rebranding
Intitulată „Schimbarea începe cu noi”, campania de rebranding evidențiază preocuparea Grupului Evryo pentru un viitor verde şi pune în centrul tuturor acţiunilor beneficiul oamenilor, al comunităţilor şi al întregii planete.
Campania a fost lansată în premieră în comunitatea internă, printr-o invitație adresată din partea CEO-ului de a participa la un eveniment de celebrare a unei noi etape în istoria organizației.
Pentru coerență în comunicare și pentru a acorda aceeași prioritate în dezvăluirea noii identități în rândul tuturor angajaților, evenimentul intern s-a desfășurat simultan în 10 orașe diferite în care se aflau sediile principale ale companiilor din Grupul Evryo, participând în total peste 900 de angajați.
Campania a inclus, de asemenea, un spot TV, diverse execuții pentru mediul online, social media și PR.
Natura și vântul au fost sursa de inspirație în compunerea muzicii campaniei și a unei semnături audio pentru noul brand, iar compoziția originală este semnată de artistul român Raul Kusak.