Blog

[#RDInternships] Frica de necunoscut: O poveste despre primul meu internship
Am terminat sociologia. 🙂 Nu m-am înscris apoi la un master, pentru că încă aveam îndoieli cu privire la drumul pe care aș vrea să

Comunicarea internă în vremea programului flexibil
Nu stiu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc la cele mai importante campanii lucrate în epoca programului flexibil, primele care îmi vin în minte sunt cele de comunicare internă. Nimic neobișnut, având în vedere că în 2020 angajații și angajatorii au fost brusc nevoiți să se adapteze noului mod de lucru de acasă, o formă aproape nemaiîntâlnită în sistemul de lucru din România, la acel moment.

Ferește-mă de știrile adevărate, că de fake news mă feresc singur
E un scenariu ideal cel în care avem exercițiul format pentru a verifica și recunoaște o informație incorectă. Doar că, de multe ori, e mai

Ce ne doare și ce ne stimulează în relația cu influencerii
Când am început să lucrez în comunicare, existau aproximativ 10 (ze-ce) bloggeri mari care scriau cam despre orice. Știam la cine să apelez când aveam

Ce sunt prejudecățile cognitive și ce pot face organizațiile pentru a combate dezinformarea și fake news
Zi de zi suntem invadați de informații. Din toate direcțiile, pe toate canalele de comunicare și știm deja că mare parte dintre ele sunt false.

EXCLUSIV: Am descoperit cum să oprim fenomenul fake news!
Detaliile șoc pe care toate companiile trebuie să le afle Nu sunt imună la știri false. Dar de-a lungul ultimilor ani, am picat în capcana

Știința transparenței: cum eviți greenwashing-ul în PR-ul despre sustenabilitate
Deși activăm într-o industrie în care se pune preț pe creativitate, există și proiecte în care este recomandat să o ții bine în frâu și

5 motive prin care PR-ul ajută jurnalismul să supraviețuiască
Dintotdeauna a existat o legătură neîntreruptă între PR și jurnalism. Indiferent că este vorba de lansarea unei noi campanii, de realizarea unui plan editorial și

Rogalski Damaschin Public Relations a câștigat contul HUAWEI Consumer Business Group România și preia comunicarea brandului pe piața locală
Rogalski Damaschin PR este noua agenție de relații publice care, începând cu luna noiembrie 2022, va asigura servicii de strategie, cercetări de piață, planificare, gestionarea

Cea mai iubită destinație de vacanță a românilor, Turcia, reprezintă subiectul unei noi campanii de comunicare în România
Cu sute de plaje nesfârșite operate prin servicii premium, soare blând nouă luni pe an, diversitate culturală imposibil de egalat pe teritoriul unei singure tări,

Scrie un brief de PR atunci când tot ce primești de la agenția ta este un clișeu
Cea mai anti-clișeu disciplină a comunicării, PR-ul trebuie întotdeauna să creeze noutăți pentru a supraviețui în economia atenției.

Scrie un brief de PR când gestionezi un produs sau un serviciu complex
Rolul PR-ului este să dezvolte un fir narativ care să explice complexitatea

Scrie un brief de PR când vrei să îți crești cota de piață
În 2022, conceptul de încredere trebuie redefinit. Nu mai este suficient doar să fii transparent și să ai dialog constant cu stakeholderii, ci trebuie să îți integrezi autentic brandul în comunitățile de consumatori.

Ce e nou în Employer Branding?
Zilele trecute am explorat universul fascinant al unui magazin de bricolaj în căutarea unei banale clanțe. Nefiind tocmai specialistă în lăcătușerie, am apelat la ajutorul unui consilier de vânzări din magazin care a apărut după aproximativ 20 de minute.

Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes-2022 de “purpose fatigue”
Mai puțină perfecțiune, mai mult adevăr. E timpul realității, al diversității și al conversațiilor incomode în industria de comunicare. Al autenticității și nu al salvării lumii prin slogane forțate.