Blog
Fluență în influență – cum dezvolți parteneriate de brand cu influencerii care creează coerență comunicării de brand
De la șamani la social media: cum s-a reinventat influența de-a lungul timpului
În sensul clasic al cuvântului, fenomenul influencerilor a început la nivel global în urmă cu 15 ani, odată cu dezvoltarea rețelelor de socializare. Totuși, dacă explorăm sensul extins al cuvântului, acest fenomen nu este deloc nou. Triada influențator – mesaj – comunitate este mult mai veche și ne dă câteva indicii despre cum putem construi o comunicare fluentă.
HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung
București, 18.09.2024. HILS Development, compania antreprenorială care deține cel mai importat portofoliu rezidențial din estul Bucureștiului, a desemnat agenția Rogalski Damaschin ca partener de comunicare pe termen lung. În această calitate, Rogalski Damaschin are responsabilitatea dezvoltării și implementării strategiei de comunicare a brandului corporate și a tuturor proiectelor dezvoltate sub umbrela HILS Development, cu implicarea tuturor expertizelor agenției.
Smartphone Premiumness Redefinit: cum seria HUAWEI Pura 70 îmbină stilul cu capabilitățile peste medie ale unui set-up de camere de ultimă generație
Luna mai 2024 a venit cu o serie de noutăți importante în portofoliul HUAWEI CBG România, iar locul întâi în top a fost ocupat de un camera phone premium, HUAWEI Pura 70 Ultra, vârful de gamă al seriei Pura 70.
Rogalski Damaschin preia comunicarea Forum Film România
Începând cu luna februarie, Rogalski Damaschin este agenția de comunicare Forum Film România, distribuitor exclusiv al peliculelor realizate de studiourile Disney, Pixar, Marvel, LucasFilm, 20th Century și Searchlight Pictures.
Rogalski Damaschin își lărgește nucleul de parteneri
Alexandra Radu devine noul partener al agenției Rogalski Damaschin, în urma unui proces de lărgire a nucleului de parteneri demarat acum 2 ani, deschis în
HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin
Agenția de comunicare Rogalski Damaschin lansează noua identitate de brand Heidelberg Materials, prin campania intitulată „Materiale pentru viitor”, care susține angajamentul companiei față de oameni și natură.
Cannes Lions prin ochii unui junior – Partea I
Background Cand ești student la Comunicare, interacționezi frecvent cu acele campanii de referință pentru industrie și ți se vorbește mereu despre cel mai mare festival de creativitate din lume – Cannes Lions. Ca
[#RDInternships] Frica de necunoscut: O poveste despre primul meu internship
Am terminat sociologia. 🙂 Nu m-am înscris apoi la un master, pentru că încă aveam îndoieli cu privire la drumul pe care aș vrea să
Comunicarea internă în vremea programului flexibil
Nu stiu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc la cele mai importante campanii lucrate în epoca programului flexibil, primele care îmi vin în minte sunt cele de comunicare internă. Nimic neobișnut, având în vedere că în 2020 angajații și angajatorii au fost brusc nevoiți să se adapteze noului mod de lucru de acasă, o formă aproape nemaiîntâlnită în sistemul de lucru din România, la acel moment.
Ferește-mă de știrile adevărate, că de fake news mă feresc singur
E un scenariu ideal cel în care avem exercițiul format pentru a verifica și recunoaște o informație incorectă. Doar că, de multe ori, e mai
Ce ne doare și ce ne stimulează în relația cu influencerii
Când am început să lucrez în comunicare, existau aproximativ 10 (ze-ce) bloggeri mari care scriau cam despre orice. Știam la cine să apelez când aveam
Ce sunt prejudecățile cognitive și ce pot face organizațiile pentru a combate dezinformarea și fake news
Zi de zi suntem invadați de informații. Din toate direcțiile, pe toate canalele de comunicare și știm deja că mare parte dintre ele sunt false.
EXCLUSIV: Am descoperit cum să oprim fenomenul fake news!
Detaliile șoc pe care toate companiile trebuie să le afle Nu sunt imună la știri false. Dar de-a lungul ultimilor ani, am picat în capcana
Când avem o criză în social media. 5 principii de bază
Am să încep cu o mărturisire: în ultimii doi ani am gestionat în social media mai multe situații potențial riscante pentru reputația brandurilor decât în
Designer – Client. O Poveste încâlcită
Nu, nu e simplă. Mărturie stau nenumăratele memes, care aproape rivalizează cu cele legate de relații sentimentale și căsnicii. Sigur că e și așa, dar