Blog

Turn back time for nature
In 2023, Earth Overshoot Day was reached on August 2. Since time cannot be turned back, and nature does not have a “reverse” button, for

Rogalski Damaschin signs CEZ Group’s first employer brand campaign in Romania
Rogalski Damaschin signs the new employer brand communication platform launched by the CEZ Group in Romania, one of the leaders of the production, distribution and

Cannes Lions prin ochii unui junior – Partea I
Background Cand ești student la Comunicare, interacționezi frecvent cu acele campanii de referință pentru industrie și ți se vorbește mereu despre cel mai mare festival de creativitate din lume – Cannes Lions. Ca

[#RDInternships] Frica de necunoscut: O poveste despre primul meu internship
Am terminat sociologia. 🙂 Nu m-am înscris apoi la un master, pentru că încă aveam îndoieli cu privire la drumul pe care aș vrea să

Comunicarea internă în vremea programului flexibil
Nu stiu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc la cele mai importante campanii lucrate în epoca programului flexibil, primele care îmi vin în minte sunt cele de comunicare internă. Nimic neobișnut, având în vedere că în 2020 angajații și angajatorii au fost brusc nevoiți să se adapteze noului mod de lucru de acasă, o formă aproape nemaiîntâlnită în sistemul de lucru din România, la acel moment.

Ferește-mă de știrile adevărate, că de fake news mă feresc singur
E un scenariu ideal cel în care avem exercițiul format pentru a verifica și recunoaște o informație incorectă. Doar că, de multe ori, e mai

Când avem o criză în social media. 5 principii de bază
Am să încep cu o mărturisire: în ultimii doi ani am gestionat în social media mai multe situații potențial riscante pentru reputația brandurilor decât în

Designer – Client. O Poveste încâlcită
Nu, nu e simplă. Mărturie stau nenumăratele memes, care aproape rivalizează cu cele legate de relații sentimentale și căsnicii. Sigur că e și așa, dar

Poate Inteligența Artificială să înlocuiască specialistul în comunicare și Relații Publice?
În anii ‘50 Inteligența Artificială era considerată o ramură a științei computerizate ce avea ca obiectiv crearea de mașinării inteligente. Oare ar fi anticipat părintele AI

Știința transparenței: cum eviți greenwashing-ul în PR-ul despre sustenabilitate
Deși activăm într-o industrie în care se pune preț pe creativitate, există și proiecte în care este recomandat să o ții bine în frâu și

5 motive prin care PR-ul ajută jurnalismul să supraviețuiască
Dintotdeauna a existat o legătură neîntreruptă între PR și jurnalism. Indiferent că este vorba de lansarea unei noi campanii, de realizarea unui plan editorial și

Rogalski Damaschin Public Relations a câștigat contul HUAWEI Consumer Business Group România și preia comunicarea brandului pe piața locală
Rogalski Damaschin PR este noua agenție de relații publice care, începând cu luna noiembrie 2022, va asigura servicii de strategie, cercetări de piață, planificare, gestionarea

Cea mai iubită destinație de vacanță a românilor, Turcia, reprezintă subiectul unei noi campanii de comunicare în România
Cu sute de plaje nesfârșite operate prin servicii premium, soare blând nouă luni pe an, diversitate culturală imposibil de egalat pe teritoriul unei singure tări,

Scrie un brief de PR atunci când tot ce primești de la agenția ta este un clișeu
Cea mai anti-clișeu disciplină a comunicării, PR-ul trebuie întotdeauna să creeze noutăți pentru a supraviețui în economia atenției.

Scrie un brief de PR când gestionezi un produs sau un serviciu complex
Rolul PR-ului este să dezvolte un fir narativ care să explice complexitatea