Blog

Cât costă integritatea brandului în epoca dezinformării?
În ultimii 2 ani, Forumul Economic Mondial (WEF) a continuat să poziționeze dezinformarea ca principala amenințare pe termen scurt la adresa securității globale. În timp ce factori precum încălzirea globală, conflictele armate între state și divizarea extremă a societății ocupă poziții inferioare în clasament, dezinformarea continuă să fie catalogată drept cel mai important factor destabilizator al societății noastre.

4 scenarii de criză pentru care să te pregătești în 2025
Conform unei cercetări realizate la începutul anului 2025, dezinformarea este prima sursă de crize pentru companii, după evenimentele de context politic și economic previzibile pentru parcursul acestui an (alegeri, inflație, deficite comerciale).

Asociația Imagineers for Impact organizează FORUMUL PENTRU IMUNITATE LA DEZINFORMARE
#FID2025 este prima inițiativă din România ce are scopul să ajute reprezentanții mediului de afaceri să identifice și să combată dezinformările care afectează reputația organizațiilor din România. Evenimentul este organizat de Imagineers for Impact, o asociație non-guvernamentală creată în 2024 care își propune să crească gradul de reziliență și educație pe subiecte de interes public și se bucură de participarea unor experți internaționali în domeniul combaterii dezinformării.

Rogalski Damaschin în topul PRovoke Media al celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală
Rogalski Damaschin a fost inclusă în clasamentul celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală, realizat de PRovoke Media. Este singura agenție exclusiv românească nominalizată în acest top, în care apar nume importante din domeniu, de la grupuri mari care activează la nivel internațional, până la firme independente locale.

ING Bank România anunță parteneriatul cu agenția de PR Rogalski Damaschin
ING Bank România, banca universală cu peste 30 de ani de activitate pe plan local, anunță încheierea procesului de selecție a unui nou partener de comunicare și desemnarea Rogalski Damaschin ca agenție responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a băncii.

Emoții versus fapte: cine câștigă confruntarea în comunicare?
Viteza cu care se succed veștile îngrijorătoare în economie și creșterea popularității ideilor extremiste au creat în ultima perioadă adevărate înfruntări între adepții pro sau contra companiilor multinaționale.

Când avem o criză în social media. 5 principii de bază
Am să încep cu o mărturisire: în ultimii doi ani am gestionat în social media mai multe situații potențial riscante pentru reputația brandurilor decât în

Designer – Client. O Poveste încâlcită
Nu, nu e simplă. Mărturie stau nenumăratele memes, care aproape rivalizează cu cele legate de relații sentimentale și căsnicii. Sigur că e și așa, dar

Poate Inteligența Artificială să înlocuiască specialistul în comunicare și Relații Publice?
În anii ‘50 Inteligența Artificială era considerată o ramură a științei computerizate ce avea ca obiectiv crearea de mașinării inteligente. Oare ar fi anticipat părintele AI

Știința transparenței: cum eviți greenwashing-ul în PR-ul despre sustenabilitate
Deși activăm într-o industrie în care se pune preț pe creativitate, există și proiecte în care este recomandat să o ții bine în frâu și

5 motive prin care PR-ul ajută jurnalismul să supraviețuiască
Dintotdeauna a existat o legătură neîntreruptă între PR și jurnalism. Indiferent că este vorba de lansarea unei noi campanii, de realizarea unui plan editorial și

Rogalski Damaschin Public Relations a câștigat contul HUAWEI Consumer Business Group România și preia comunicarea brandului pe piața locală
Rogalski Damaschin PR este noua agenție de relații publice care, începând cu luna noiembrie 2022, va asigura servicii de strategie, cercetări de piață, planificare, gestionarea

Cea mai iubită destinație de vacanță a românilor, Turcia, reprezintă subiectul unei noi campanii de comunicare în România
Cu sute de plaje nesfârșite operate prin servicii premium, soare blând nouă luni pe an, diversitate culturală imposibil de egalat pe teritoriul unei singure tări,

Scrie un brief de PR atunci când tot ce primești de la agenția ta este un clișeu
Cea mai anti-clișeu disciplină a comunicării, PR-ul trebuie întotdeauna să creeze noutăți pentru a supraviețui în economia atenției.

Scrie un brief de PR când gestionezi un produs sau un serviciu complex
Rolul PR-ului este să dezvolte un fir narativ care să explice complexitatea