Rogalski Damaschin semnează noua identitate a Grupului Evryo
După 19 de activitate în piața de energie din România, Grupul CEZ în România devine Grupul Evryo. Strategia, noua identitate și campania de rebranding sunt semnate de Rogalski Damaschin, agenția de comunicare a grupului de 10 ani.
Noua identitate evidențiază preocuparea Grupului pentru un viitor verde și pune în centrul tuturor acțiunilor beneficiul oamenilor, al comunităților și al întregii planete.
Evryo, un brand despre importanța fiecărui om
Numele Evryo esențializează misiunea brandului: scrierea celui mai bun scenariu de viitor pentru „fiecare om”. Simbolul grafic Evryo este inspirat din arhitectura robustă a eolienelor aflate în mișcare, care exprimă dinamism și evoluție.
Natura și vântul au fost sursa de inspirație în compunerea muzicii campaniei și a unei semnături audio pentru noul brand. Compoziția originală este semnată de artistul român Raul Kusak.
„Energia și puterea cântecului se datorează paletelor sonore create de sunetele instrumentelor muzicale naturale. Instrumente acustice, vii. Am ales și m-am bazat pe instrumentele orchestrei simfonice, începând cu instrumentele de percuție, trecând prin sunetul coardelor și terminând cu alamurile care sunt instrumente de suflat, adică funcționează cu aer.”, Raul Kusak.
Intitulată „Schimbarea începe cu noi”, campania de rebranding evidențiază preocuparea Grupului Evryo pentru un viitor verde şi pune în centrul tuturor acţiunilor beneficiul oamenilor, al comunităţilor şi al întregii planete. Campania include un spot TV, execuții pentru mediul online, social media și PR.
O recunoaștere în plus pentru parteneriatul dintre Grupul (actual) Evryo și Rogalski Damaschin a fost obținută în cadrul galei SABRE Awards EMEA 2024 care a avut loc la Londra. Rogalski Damaschin și Evryo au câștigat recunoașteri importante: un GOLD SABRE Award în categoria The Balkans, pentru campania de employer branding „Din CEZ motive” și un Certificat de Excelență în cadrul Premiilor de Inovație SABRE, în categoria AI/Virtual Reality/Augmented Reality/Immersive Technology pentru campania „Întoarce timp pentru natură”, campanie finalistă și în categoria ESG.