Blog

Cât costă integritatea brandului în epoca dezinformării?
În ultimii 2 ani, Forumul Economic Mondial (WEF) a continuat să poziționeze dezinformarea ca principala amenințare pe termen scurt la adresa securității globale. În timp ce factori precum încălzirea globală, conflictele armate între state și divizarea extremă a societății ocupă poziții inferioare în clasament, dezinformarea continuă să fie catalogată drept cel mai important factor destabilizator al societății noastre.

4 scenarii de criză pentru care să te pregătești în 2025
Conform unei cercetări realizate la începutul anului 2025, dezinformarea este prima sursă de crize pentru companii, după evenimentele de context politic și economic previzibile pentru parcursul acestui an (alegeri, inflație, deficite comerciale).

Asociația Imagineers for Impact organizează FORUMUL PENTRU IMUNITATE LA DEZINFORMARE
#FID2025 este prima inițiativă din România ce are scopul să ajute reprezentanții mediului de afaceri să identifice și să combată dezinformările care afectează reputația organizațiilor din România. Evenimentul este organizat de Imagineers for Impact, o asociație non-guvernamentală creată în 2024 care își propune să crească gradul de reziliență și educație pe subiecte de interes public și se bucură de participarea unor experți internaționali în domeniul combaterii dezinformării.

Rogalski Damaschin în topul PRovoke Media al celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală
Rogalski Damaschin a fost inclusă în clasamentul celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală, realizat de PRovoke Media. Este singura agenție exclusiv românească nominalizată în acest top, în care apar nume importante din domeniu, de la grupuri mari care activează la nivel internațional, până la firme independente locale.

ING Bank România anunță parteneriatul cu agenția de PR Rogalski Damaschin
ING Bank România, banca universală cu peste 30 de ani de activitate pe plan local, anunță încheierea procesului de selecție a unui nou partener de comunicare și desemnarea Rogalski Damaschin ca agenție responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a băncii.

Emoții versus fapte: cine câștigă confruntarea în comunicare?
Viteza cu care se succed veștile îngrijorătoare în economie și creșterea popularității ideilor extremiste au creat în ultima perioadă adevărate înfruntări între adepții pro sau contra companiilor multinaționale.

Scrie un brief de PR când vrei să îți crești cota de piață
În 2022, conceptul de încredere trebuie redefinit. Nu mai este suficient doar să fii transparent și să ai dialog constant cu stakeholderii, ci trebuie să îți integrezi autentic brandul în comunitățile de consumatori.

Ce e nou în Employer Branding?
Zilele trecute am explorat universul fascinant al unui magazin de bricolaj în căutarea unei banale clanțe. Nefiind tocmai specialistă în lăcătușerie, am apelat la ajutorul unui consilier de vânzări din magazin care a apărut după aproximativ 20 de minute.

Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes-2022 de “purpose fatigue”
Mai puțină perfecțiune, mai mult adevăr. E timpul realității, al diversității și al conversațiilor incomode în industria de comunicare. Al autenticității și nu al salvării lumii prin slogane forțate.

Oferim 2 burse la #TalentBet pentru luna august
Pe final de vară susținem viitorul industriei de comunicare, oferind 2 burse pentru oamenii talentați care se înscriu la ediția de august a #TalentBet, acceleratorul de carieră organizat de The Alternative School în luna august.