Blog

Emoții versus fapte: cine câștigă confruntarea în comunicare?
Viteza cu care se succed veștile îngrijorătoare în economie și creșterea popularității ideilor extremiste au creat în ultima perioadă adevărate înfruntări între adepții pro sau contra companiilor multinaționale.

Crizele anului 2025
Rogalski Damaschin a desfășurat, la începutul acestui an, cercetarea „Crizele anului 2025”, în cadrul Insight Lab, o platformă gândită pentru a veni în sprijinul brandurilor și profesioniștilor din comunicare cu insight-uri bazate pe date.

Branduri intr-o lume divizata
In ultimii ani, fenomenul polarizarii discursului din societate a devenit mai pronuntat, el este observabil in diferite dimensiuni ale vietii sociale – politica, sanatate, educatie, cultura si, probabil cel mai des, in comportamentul oamenilor.

Etica în relații publice: A construi încredere, într-o lume care construiește pupularitate
„E doar o mișcare de PR” este o replică des întâlnită, întotdeauna cu o conotație negativă și pe care, paradoxal, o folosim chiar și noi, profesioniștii din domeniu, ca pe un indicator al falsității, ipocriziei sau lipsei de autenticitate a unui brand sau a unei persoane publice.

Comunicatele de presă în era algoritmilor: doar 10% devin știri
Conform unei cercetări realizate de Rogalski Damaschin în cadrul programului Insight Lab , platformă ce își propune să susțină brandurile și profesioniștii din comunicare prin resurse și insight-uri bazate pe date, 90% din conținutul de PR generat de organizații nu întrunește condițiile pentru a deveni subiecte de presă.

Relația dintre educație și consum: poate un consumator mai educat să genereze vânzări mai mari?
În acest articol vom analiza cum educația influențează comportamentul de consum, ce beneficii poate aduce vizarea unui target educat și de ce companiile ar trebui să își adapteze strategiile de comunicare pentru a atrage și fideliza această categorie de clienți.

Ferește-mă de știrile adevărate, că de fake news mă feresc singur
E un scenariu ideal cel în care avem exercițiul format pentru a verifica și recunoaște o informație incorectă. Doar că, de multe ori, e mai

Ce ne doare și ce ne stimulează în relația cu influencerii
Când am început să lucrez în comunicare, existau aproximativ 10 (ze-ce) bloggeri mari care scriau cam despre orice. Știam la cine să apelez când aveam

Ce sunt prejudecățile cognitive și ce pot face organizațiile pentru a combate dezinformarea și fake news
Zi de zi suntem invadați de informații. Din toate direcțiile, pe toate canalele de comunicare și știm deja că mare parte dintre ele sunt false.

EXCLUSIV: Am descoperit cum să oprim fenomenul fake news!
Detaliile șoc pe care toate companiile trebuie să le afle Nu sunt imună la știri false. Dar de-a lungul ultimilor ani, am picat în capcana

Când avem o criză în social media. 5 principii de bază
Am să încep cu o mărturisire: în ultimii doi ani am gestionat în social media mai multe situații potențial riscante pentru reputația brandurilor decât în

Designer – Client. O Poveste încâlcită
Nu, nu e simplă. Mărturie stau nenumăratele memes, care aproape rivalizează cu cele legate de relații sentimentale și căsnicii. Sigur că e și așa, dar

Poate Inteligența Artificială să înlocuiască specialistul în comunicare și Relații Publice?
În anii ‘50 Inteligența Artificială era considerată o ramură a științei computerizate ce avea ca obiectiv crearea de mașinării inteligente. Oare ar fi anticipat părintele AI

Știința transparenței: cum eviți greenwashing-ul în PR-ul despre sustenabilitate
Deși activăm într-o industrie în care se pune preț pe creativitate, există și proiecte în care este recomandat să o ții bine în frâu și

5 motive prin care PR-ul ajută jurnalismul să supraviețuiască
Dintotdeauna a existat o legătură neîntreruptă între PR și jurnalism. Indiferent că este vorba de lansarea unei noi campanii, de realizarea unui plan editorial și