Blog

Rogalski Damaschin în topul PRovoke Media al celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală
Rogalski Damaschin a fost inclusă în clasamentul celor mai bune 50 de agenții din Europa Continentală, realizat de PRovoke Media. Este singura agenție exclusiv românească nominalizată în acest top, în care apar nume importante din domeniu, de la grupuri mari care activează la nivel internațional, până la firme independente locale.

ING Bank România anunță parteneriatul cu agenția de PR Rogalski Damaschin
ING Bank România, banca universală cu peste 30 de ani de activitate pe plan local, anunță încheierea procesului de selecție a unui nou partener de comunicare și desemnarea Rogalski Damaschin ca agenție responsabilă pentru dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare a băncii.

Emoții versus fapte: cine câștigă confruntarea în comunicare?
Viteza cu care se succed veștile îngrijorătoare în economie și creșterea popularității ideilor extremiste au creat în ultima perioadă adevărate înfruntări între adepții pro sau contra companiilor multinaționale.

Crizele anului 2025
Rogalski Damaschin a desfășurat, la începutul acestui an, cercetarea „Crizele anului 2025”, în cadrul Insight Lab, o platformă gândită pentru a veni în sprijinul brandurilor și profesioniștilor din comunicare cu insight-uri bazate pe date.

Branduri intr-o lume divizata
In ultimii ani, fenomenul polarizarii discursului din societate a devenit mai pronuntat, el este observabil in diferite dimensiuni ale vietii sociale – politica, sanatate, educatie, cultura si, probabil cel mai des, in comportamentul oamenilor.

Etica în relații publice: A construi încredere, într-o lume care construiește pupularitate
„E doar o mișcare de PR” este o replică des întâlnită, întotdeauna cu o conotație negativă și pe care, paradoxal, o folosim chiar și noi, profesioniștii din domeniu, ca pe un indicator al falsității, ipocriziei sau lipsei de autenticitate a unui brand sau a unei persoane publice.

[#RDInternships] Frica de necunoscut: O poveste despre primul meu internship
Am terminat sociologia. 🙂 Nu m-am înscris apoi la un master, pentru că încă aveam îndoieli cu privire la drumul pe care aș vrea să

Comunicarea internă în vremea programului flexibil
Nu stiu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc la cele mai importante campanii lucrate în epoca programului flexibil, primele care îmi vin în minte sunt cele de comunicare internă. Nimic neobișnut, având în vedere că în 2020 angajații și angajatorii au fost brusc nevoiți să se adapteze noului mod de lucru de acasă, o formă aproape nemaiîntâlnită în sistemul de lucru din România, la acel moment.

Ferește-mă de știrile adevărate, că de fake news mă feresc singur
E un scenariu ideal cel în care avem exercițiul format pentru a verifica și recunoaște o informație incorectă. Doar că, de multe ori, e mai

Ce ne doare și ce ne stimulează în relația cu influencerii
Când am început să lucrez în comunicare, existau aproximativ 10 (ze-ce) bloggeri mari care scriau cam despre orice. Știam la cine să apelez când aveam

Ce sunt prejudecățile cognitive și ce pot face organizațiile pentru a combate dezinformarea și fake news
Zi de zi suntem invadați de informații. Din toate direcțiile, pe toate canalele de comunicare și știm deja că mare parte dintre ele sunt false.

EXCLUSIV: Am descoperit cum să oprim fenomenul fake news!
Detaliile șoc pe care toate companiile trebuie să le afle Nu sunt imună la știri false. Dar de-a lungul ultimilor ani, am picat în capcana

Când avem o criză în social media. 5 principii de bază
Am să încep cu o mărturisire: în ultimii doi ani am gestionat în social media mai multe situații potențial riscante pentru reputația brandurilor decât în

Designer – Client. O Poveste încâlcită
Nu, nu e simplă. Mărturie stau nenumăratele memes, care aproape rivalizează cu cele legate de relații sentimentale și căsnicii. Sigur că e și așa, dar

Poate Inteligența Artificială să înlocuiască specialistul în comunicare și Relații Publice?
În anii ‘50 Inteligența Artificială era considerată o ramură a științei computerizate ce avea ca obiectiv crearea de mașinării inteligente. Oare ar fi anticipat părintele AI